Přednášející
Kurzem Vás provedou tito lektoři

Martin Zelinka

Z pozice Head Of Global Commodity Management nadnárodního koncernu Siemens Energy zaštiťuje strategický vývoj a implementaci procesů zajišťování zdrojů například pro výrobní závody průmyslových parních turbín, průmyslových generátorů a plynových motorů po celém světě. Je respektovaným odborníkem pro oblast centralizace nákupu a řízení projektů v oblasti zavádění nových nákupních nástrojů a postupů. Dříve své zkušenosti čerpal také například v nákupních týmech energetické skupiny RWE.

Tomáš Veit

Vedoucí nákupního týmu v pivovarnické skupině Asahi, jež se svým inovativním přístupem stala technologickým lídrem trhu. Jeho cílem je trvalé přispění ke strategickému rozvoji Asahi Europe & International z hlediska úspor, inovací, risk managementu či environmentální udržitelnosti a to díky pokročilému category managementu, úzkému vztahu s dodavateli či interními zákazníky. V oblasti automatizace a robotizace nákupu udává směr a určuje trend i ve vzdělávání.

Hana Sušková

Referent nákupu, komoditní nákupčí i vedoucí nákupu. Všemi těmito pozicemi během kariéry prošla Hana Sušková, která je v současnosti ředitelkou nákupu ve firmě Al Invest Břidličná. Zkušenosti s vedením týmu, implementací nového systému, elektronizací procesů v nákupu a vyjednáváním s průmyslovými dodavateli získávala ve firmách jako Škoda Vagonka, OKD, OKK Koksovny a Tatra Defence Vehicle.

Jiří Róžański

Zkušený nákupní manažer s více než 15 lety praxe na různých pozicích v Procurementu, se zkušenostmi v oblasti služeb, výrobních i obchodních odvětví. Momentálně působí ve společnosti Penta Hospitals International jako Head of Procurement, kde zastřešuje nákupy pro 36 nemocnic a síť poliklinik na Slovensku, v Česku a Polsku. Zaměřuje se na rozvoj strategické úlohy nákupu, maximalizace nákupních synergií a digitalizaci nákupních procesů.

Martin Repko

Vystudoval strojnickou fakultu slovenské technické univerzity v Bratislavě. Pracovní zkušenosti sbíral coby obchodní a projektový manažer ve stavebnictví a energetice. Od roku 2014 působí ve společnosti NAFTA jako senior procurement specialista, kde je součástí nákupního týmu, který řeší nejen kompletní nákupní proces, ale i implementaci nových technologií v nákupu

Zdeněk Pytlíček

Možná trochu překvapí, že doménou práce Zdeňka Pytlíčka, který si prošel pozicemi od nákupčího až po stratéga, jsou veškeré nákupní činnosti, při kterých se "nenakupuje". Ve společnosti GasNet se momentálně zaměřuje na digitalizaci, automatizaci a robotizaci nákupních procesů, implementaci a rozvoj nákupních systémů, reportin a analýzy a nákupní legislativu. Příklad? V roce 2017 byl spuštěn první robotizovaný proces v nákupu a v současnosti více než 92% nákupních transakcí provádí stroje, bez zásahu nákupčích.

Miloš Olejník

Nákupní specialista s více než dvacetiletou praxí v nadnárodních firmách jako Ikea, innogy, Makro, nebo Amazon, kde zastával strategické vedoucí posty a získal zkušenosti s nákupem v celé jeho komplexitě. Je velkým propagátorem elektronického nákupu a dalších moderních nástrojů efektivního nakupování, stejně jako maximální transparentnosti v procesu výběrových řízení. V současnosti uplatňuje své zkušenosti na pozici Procurement and Operations Manager ve společnosti ESET.

Peter Majtán

V rámci absolventského programu, aktuálně známého jako Growww, začal svoji kariéru ve společnosti SLOVNAFT. Postupně rozvíjel své zkušenosti v oblasti nákupu služeb, projektového nákupu a nákupu údržby (MRO). Momentálně působí na pozici vedoucího nákupu ve společnosti Slovnaft a současně jako Senior Category Manager pro celou skupinu MOL v segmentu MRO Material & Equipment. Je velký zastánce moderního nákupu s důrazem na lidský přístup a analytické myšlení.

Jan Kyselý

Marketingový expert a konzultant se zaměřením na nové technologie, sociální sítě, moderní přístupy v B2B prodeji a marketingu. Autor knihy Social Selling a co-founder společnosti FUTURE SALES solutions, která prostřednictvím vzdělání, digitálních dat a online nástrojů otevírá firmám na LinkedIn nové obchodní příležitosti. Organizuje také velký oborový online event, konferenci Future Summit.

Andrzej Kulbiński

Legendární trenér rozsáhlé eAukční platformy PROEBIZ byl u počátků elektronizace nákupních negociačních procesů. Z pozice specialisty na dynamické porovnávání nabídek řešil v posledních 15 letech tisíce eAukcí z hlediska strategií nastavení, průběhu a vyhodnocení i těch nejsložitějších případů. Na další tisíce by se daly počítat hodiny věnované předávání svých zkušeností formou vzdělávání. Není divu, že vymyslel i vlastní typ elektronické aukce, jež nese jeho jméno.

Michal Kristiňák

Právník, který má bohaté profesní zkušenosti z oblasti nákupu a logistiky. Stál u rozvoje nákupních a právních týmů energetických a gastronomických společností jako je například Medusa Group, kde díky elektronizaci a centralizaci nákupu dosáhli výrazných úspor. V současnosti pracuje na pozici Cluster Procurement Manager ve společnosti Amazon Fulfillment Slovakia.

Milan Kaplan

Marketingový specialista a technologický inovátor, který z pozice zakladatele projektu PROEBIZ aktivizoval proces elektronizace nákupního vyjednávání na území Česka, Slovenska a Polska. Na přelomu tisíciletí začal vyvíjet rozsáhlou eAukční platformu, implementovat nové technologie do firem a institucí a šířit myšlenkovou osvětu digitálního věku v nákupu. PROEBIZ je v současnosti nejrozšířenějším eAukčním prostředím a zdrojem eAukčního know-how v centrální Evropě a zaměřuje se na širší nákupní procesy od ratifikačního workflow po P2P a reportingové mechanismy.

Ondrej Jombík

Přibližně posledních dvacet let řídí úsek logistiky energetické společnosti ZSE a.s., takže zná spolehlivě všechny cesty směřující od dodavatelů na správné místo ve firmě. Zodpovědně a kreativně vede strategický nákup, operativní nákup a skladovou službu s dopravou. Díky své specializaci je v koncernu E.ON členem „Corporate supply Chain“ a „Grid BAP“. Prosazuje maximální elektronizaci, transparentnost celého nákupního procesu a tvorbu kvalifikačních systémů pro dodavatele.

Pavel Hrnčíř

Specialista s dvaceti lety zkušeností s nákupem v bankovnictví nebo automotive, aktuálně na pozici Head of Vendor Management v Equa bank a. s. V Komerční bance pracoval v nákupu ICT a projektů i pro dceřiné společnosti, nyní má na starosti veškeré dodavatelské vztahy. Rád pracuje na složitých případech se strategickým přínosem pro zadavatele, často v oblasti ICT a služeb. V poslední době věnuje hodně času rozvoji a edukaci lidí v nákupu.

Jan Hirsch

V současnosti na pozici Global commodity manager raw materials composites ve společnosti BLANCO, ale zkušenosti z mezinárodního nákupu a logistiky má od roku 1995 a byl prakticky u zrodu elektronizace v oboru. Vedl nákupní týmy ve společnostech jako např. Unipetrol nebo KUKA. Věnuje se projektům v procesním řízení, mapování a analýze, zlepšování procesů, předávání zkušeností, lektorské činnosti, překladům, vzdělávání v osobním rozvoji a také vlastnímu B2C projektu.

Radoslav Delina

Expert v oblasti využívání umělé inteligence na zpracování velkých dat. Participuje na několika mezinárodních projektech zaměřených na přípravu datových výstupů pro další analýzy vyhodnocování ekonomických nebo finančních rizik. Působí jako korespondent evropské iniciativy Evropské komise pro hodnocení výzkumu a technologického rozvoje, odborný poradce pro Ministerstvo školství SR v oblasti výzkumu a inovací a v neposlední řadě jako expertní poradce Ministerstva zahraničních věcí Japonska.

Jan Cudlín

Na podzim roku 2017 se stal členem moravského týmu systému PROEBIZ. V současnosti zde zastává pozici trenéra systémů PROEBIZ, kde v rámci asistenční podpory školí a implementuje nejsložitější problémy elektronizace ve firmách a institucích. Sám o sobě říká, že vyniká ve všem, na co sáhne, či jen pomyslí a hlavně je až překvapivě skromný :).

Blažej Kováč

Blažej má v současné chvíli na starosti prodej katalogového nákupu ve společnosti Mercateo, která je jednou z největších b2b e-commerce platforem v Evropě. Sám o sobě tvrdí, že je vnímavý, flexibilní člověk, vždy ochotný učit se novým věcem, s vysokou úrovní obratnosti změn a dychtivý čelit novým výzvám. Dokáže sebe i druhé namotivovat energií a nadšením k dosažení závazných cílů, kvality a služeb. Blažej je inovativní člověk, týmový hráč s vynikajícími komunikačními schopnostmi a dobrým smyslem pro humor.

Miroslav Kubovčík

Cloudový specialista Microsoftu se zaměřením na vývojovou architekturu softwarových aplikací s praktickými zkušenostmi při přípravě řešení postavených na datové analytice a umělé inteligenci. Ve volném čase vášnivý cyklista a inovátor se sklony naplno využívat "IoT" technologií na vlastní zahrádce.

Pavel Motan

Pavel má více než dvacetileté zkušenosti s poradenstvím v provozních a procesních potřebách ve firmách, optimalizací výrobních a logistických procesů a implementací informačního systému K2 a sám o sobě říká, že „naslouchá potřebám firem“. Jeho rukama prošlo více než 300 firem nejrůznějších velikostí a oborů podnikání. Řídí se motem, že drobnosti a selský rozum rozhodují o úspěchu více, než poučky, které ještě nikdo neslyšel. Možná právě proto se snaží najít optimum mezi teoretickým učebnicovým přístupem a řešením přiměřeným potřebě konkrétního zákazníka. Své nejzajímavější projekty pak rád sdílí na odborných konferencích, aby bylo zřejmé, že to jde a každý si mohl odnést kousek inspirace.

Pavel Míl

Pavel se po celou dobu jeho profesního působení, od roku 1995, věnuje ERP systémům (DIALOG/Altec Aplikace, BaaN, IFS Aplikace) a zaměřuje se především na oblast Distribuce (Nákup, Sklady, Prodej), Správu vztahů se zákazníkem a dodavateli (CER/SRM), Správu dokumentů, Servis a Údržbu, reporting, manažerské systémy, administrace a parametrizace aplikace. V současné době působí na pozici senior konzultant pro výše uvedené oblasti a architekt řešení ve společnosti CDC Data s.r.o. Ve svém volném čase je vášnivým vyznavačem outdoorových aktivit, zejména kanoistky, horolezectví, lyží a kola.

Zdeněk Mikeš

Za posledních 12 let poznal svět nákupu z různých stran od nákupčího, přes sourcing manažera až po konzultanta nákupních řešení. Aktuálně na pozici Head of Business Development pro nákupní řešení v SAP pomáhá zákazníkům najít optimální způsoby digitální transformace v nákupu, financí a logistice. Zdeněk zároveň pracuje na strategických projektech spojené s novými řešeními. V duchu “všestrannost je klíčem úspěchu nákupčího“ se ve volném čase věnuje studiu cizích jazyků, včelaření či bojovým sportům.

Piotr Borowiec

Piotr se může pochlubit více než osmi lety odborných zkušeností se zaváděním IT systémů pro zefektivnění strategických a provozních nákupních procesů (systémy jako Ivalua Buyer, NextBuy, easyRFX). V současné době koordinuje týmy odpovědné za implementaci systému Ivalua Buyer na evropském a asijském trhu. Má bohaté zkušenosti z oblasti snižování nákladů v rámci kategorií v nákupu.

Tomasz Gonsior

Tomasz má bohaté zkušenosti s řízením projektů nákupu v různých průmyslových odvětvích, včetně automobilového, strojírenského, lékařského a obchodního. Od roku 2010 pracuje ve společnosti OptiBuy, kde v současné době působí jako partner a je odpovědný za divizi poradenství. Dříve několik let pracoval v nákupním oddělení jednoho z předních německých výrobců automobilů. Rád sdílí své znalosti a zkušenosti na konferencích, setkáních, školeních a přednáší pro studenty na univerzitě Kozminski ve Varšavě.

Luboš Libiak

Luboš má 20 let zkušeností v oblasti strategického nákupu z prostředí globálních firem, jak v průmyslu, tak v oblasti consultingu. Je vášnivý podporovatel digitalizace a profesionalizace nákupu, využívání a zpracování dat pro kvalitnější rozhodování, posílení pozice nákupních týmů v rámci svých společností a transformace nákupu při tvorbě hodnoty nejen v podobě úspor, ale i inovací, zamezení rizik a porozumění potřeb interních zákazníků.

Michaela Šrámová

Michaela vystudovala magisterský obor International Business, a to na VŠE v Praze a University of Applied Sciences v německém Mainzu. Po studiích pracovala jako nákupčí a dále supply chain expert ve výrobní firmě. Momentálně působí jako konzultant ve společnosti Deloitte Advisory pro Střední Evropu, kde je součástí týmu Supply Chain & Network Operations Procurement Technology. Její misí je digitální transformace nákupních procesů a týmů, přičemž klade důraz na lidský faktor. V rámci své role vede Michaela implementace nákupních řešení, zpravidla pro mezinárodní firmy, aktivní především ve farmaceutickém, zpracovatelském a leteckém průmyslu. Volný čas tráví ráda na tanečním parketu, či cestováním.

Tommaso Susini

Tommaso je profesionál s více než desetiletou praxí v oblasti spend managementu a transformace podnikání a bohatými zkušenostmi s implementací řešení pro velké světové společnosti v mnoha odvětvích. Během působení v oboru se Tommaso podílel na růstu regionu EMEA pro společnost Coupa, což mělo přímý dopad na prodej služeb, strategii umístění produktů, navázání partnerství a získávání nových zákazníků. Nyní působí v roli podpory prodeje pro podnikové příležitosti v severní Evropě a Beneluxu, pomáhá klientům i potenciálním zákazníkům identifikovat bolestivé místa firemních procesů a definuje budoucí provozní modely pomocí platformy BSM společnosti Coupa.

Filip Saska

Filip vystudoval inženýrský obor Informační Systémy a Technologie, a to na VŠE v Praze. Po studiích pracoval jako Integrační Architekt v České Pojišťovně, Buyer Integrator v SAP Ariba a dále jako Integrační Architekt pro konzultační společnost. Momentálně působí jako manažer ve společnosti Deloitte Advisory pro Střední Evropu, kde je součástí týmu Supply Chain & Network Operations Procurement Technology. Jeho misí je umožnění digitální transformace nákupních procesů skrze integraci zapojených systémů. V rámci své role vede Filip integraci nákupních řešení, zpravidla pro mezinárodní firmy, aktivní především ve farmaceutickém, IT, logistickém a ropném průmyslu. Volný čas tráví rád sportováním, například gymnastikou, či cestováním.

Anubhav Kumar

Anubhav Kumar v současnosti zastává pozici Solution Design Manager ve společnosti GEP. Má bohaté zkušenosti s navrhováním a poskytováním konceptů a ukázek systémů potencionálním zákazníkům na míru tak, aby splňovali jejich specifické potřeby a kritéria. Mezi další z jeho kompetencí patří objasňování klíčových faktorů příležitostí a následné doporučení řešení, která pomohou společnostem digitálně transformovat jejich nákupní procesy tak, aby plnily nastavené cíle.

Adam Jasinski

Adam je ředitelem společnosti GEP v Praze, kde je zodpovědný za oblasti strategického a operativního nákupu a provozní dokonalosti. Má bohaté odborné znalosti nepřímých kategorií a pracoval ve více průmyslových odvětvích, včetně IT, bankovnictví, telekomunikací, zdravotnictví, chemie a zpracování potravin. S více než 20 lety zkušeností v různých oblastech nákupu Adam implementoval, stabilizoval a vedl několik globálních a regionálních poradenských a outsourcingových zakázek pro vedoucí subjekty na trhu. Před příchodem do GEP pracoval 5 let ve společnosti Accenture ve Varšavě, kde vedl globální otsourcingové zakázky z oblastí správy kategorií, podpory získávání zdrojů a provozních zakázek. Vystudoval Wroclawskou ekonomickou univerzitu. Hovoří anglicky, německy a polsky.

Pavel Milička

Pavel zastává pozici Specialist Lead v týmu AI & Data ve společnosti Deloitte. Zaměřuje se na aplikaci strojového učení v reálných scénářích a jeho role zahrnuje jak ideaci a návrh řešení, tak jeho případnou implementaci a projektové řízení. Jeden z autorů řešení Dynamic Pricing, který na základě odhadu poptávky a optimalizačního enginu pomáhá nastavit ideální ceny produktů klienta.
PROEBIZ pracuje s otevřenými cookies. Umožnují mu zpracovávat data, která jsou pro správný průběh a vyhodnocování nezbytná. O cookies a jejich nastavení se dozvíte VÍCE ZDE