Digitální
nákupní tým
Studijní program
1
24. 9 - 25. 9. 2021
Řízení nákupu a nákupní proces
-

O tematickém bloku

Strategický pohled na nákupní oddělení, jeho roli a umístění v rámci společnosti.

Strategický pohled na nákupní oddělení, jeho roli a umístění v rámci společnosti. V bloku se seznámíte s charakteristickými aspekty celého end-2-end procesu, se způsobem jak to všechno díky moderním technologiím měřit a analyzovat, jak využít potenciálu profesních sociálních sítí a jak vybudovat moderní a plně kvalifikovaný nákupní tým.

Technologie nezastavitelně mění svět nákupu, ale stěžejní úloha zůstává stejná. Včasné zajišťování všech potřeb společnosti, v definované kvalitě a za co nejvýhodnějších podmínek. Když pochopíte tyto potřeby, můžete nastavit individuální komoditní strategie, které určují následný nákupní plán.

Program

Nákupní proces a jeho hlavní procesní kroky. Strategický, operativní a transakční charakter nákupních aktivit.
6P – People (lidé), Process (proces), Physical tools (nákupní systémy) Projects (nákupní projekty), Performance (výkon), Partnership (vztah s interními zákazníky a externími dodavateli).
Nákupní tým, jeho struktura a motivace – zajištění category managementu, risk managementu, podporu inovací či přispění ke snížení environmentální stopy firmy.
Nákupní analýzy.
Přidaná hodnota strategického nákupu

Nástroje:
DataProcure, IFS, SAP/Ariba, SAP S/4HANA, MERCATEO, MARQUET, TENDERBOX, Power BI, K2

Klíčová slova:
strategický, operativní a transakční nákup, nákupní tým, 6P model, nákupní proces, category management, risk management, end-2-end proces, social media networking

Přednášející

Tomáš Veit
Vedoucí nákupního týmu v pivovarnické skupině Asahi, jež se svým inovativním přístupem stala technologickým lídrem trhu. Jeho cílem je trvalé přispění ke strategickému rozvoji Asahi Europe & International z hlediska úspor, inovací, risk managementu či environmentální udržitelnosti a to díky pokročilému category managementu, úzkému vztahu s dodavateli či interními zákazníky. V oblasti automatizace a robotizace nákupu udává směr a určuje trend i ve vzdělávání.
Jiří Róžański
Zkušený nákupní manažer s více než 15 lety praxe na různých pozicích v Procurementu, se zkušenostmi v oblasti služeb, výrobních i obchodních odvětví. Momentálně působí ve společnosti Penta Hospitals International jako Head of Procurement, kde zastřešuje nákupy pro 36 nemocnic a síť poliklinik na Slovensku, v Česku a Polsku. Zaměřuje se na rozvoj strategické úlohy nákupu, maximalizace nákupních synergií a digitalizaci nákupních procesů.
Jan Kyselý
Marketingový expert a konzultant se zaměřením na nové technologie, sociální sítě, moderní přístupy v B2B prodeji a marketingu. Autor knihy Social Selling a co-founder společnosti FUTURE SALES solutions, která prostřednictvím vzdělání, digitálních dat a online nástrojů otevírá firmám na LinkedIn nové obchodní příležitosti. Organizuje také velký oborový online event, konferenci Future Summit.
2
15. 10. — 16. 10. 2021
Strategie nákupu a category management
+
3
22. 10. — 23. 10. 2021
Plán nákupu a proces schvalování
+
4
5. 11. — 6. 11. 2021
Dodavatelé a management vztahu s dodavateli (supplier-management)
+
5
26. 11. — 27. 11. 2021
Výběrová řízení (e-sourcing)
+
6
10. 12. — 11. 12. 2021
Elektronická aukce (e-auctions)
+
7
7. 1. — 8. 1. 2022
Proces uzavírání smluv (contract-management)
+
8
21. 1. — 22. 1. 2022
Od objednávky až po platbu (purchase-to-pay)
+
9
4. 2. — 5. 2. 2022
Kmenová data a jejich řízení (data-management)
+
10
18. 2. — 19. 2. 2022
Reporting a klíčové indikátory výkonu (KPI)
+
11
4. 3. — 5. 3. 2022
Risk management a principy udržitelnosti
+
12
1. 4. — 2. 4. 2022
Závěrečná evaluace
+