Digitální
nákupní tým
Studijní program
1
20. 10. 2022
Řízení nákupu a nákupní proces
-

O tematickém bloku

Strategický pohled na nákupní oddělení, jeho roli a umístění v rámci společnosti.

Strategický pohled na nákupní oddělení, jeho roli a umístění v rámci společnosti. V bloku se seznámíte s charakteristickými aspekty celého end-2-end procesu, se způsobem jak to všechno díky moderním technologiím měřit a analyzovat, jak využít potenciálu profesních sociálních sítí a jak vybudovat moderní a plně kvalifikovaný nákupní tým.

Technologie nezastavitelně mění svět nákupu, ale stěžejní úloha zůstává stejná. Včasné zajišťování všech potřeb společnosti, v definované kvalitě a za co nejvýhodnějších podmínek. Když pochopíte tyto potřeby, můžete nastavit individuální komoditní strategie, které určují následný nákupní plán.

Program

Nákupní proces a jeho hlavní procesní kroky. Strategický, operativní a transakční charakter nákupních aktivit.
6P – People (lidé), Process (proces), Physical tools (nákupní systémy) Projects (nákupní projekty), Performance (výkon), Partnership (vztah s interními zákazníky a externími dodavateli).
Nákupní tým, jeho struktura a motivace – zajištění category managementu, risk managementu, podporu inovací či přispění ke snížení environmentální stopy firmy.
Nákupní analýzy.
Přidaná hodnota strategického nákupu

Klíčová slova:
strategický, operativní a transakční nákup, nákupní tým, 6P model, nákupní proces, category management, risk management, end-2-end proces, social media networking

Přednášející

Tomáš Veit
Vedoucí nákupního týmu v pivovarnické skupině Asahi, jež se svým inovativním přístupem stala technologickým lídrem trhu. Jeho cílem je trvalé přispění ke strategickému rozvoji Asahi Europe & International z hlediska úspor, inovací, risk managementu či environmentální udržitelnosti a to díky pokročilému category managementu, úzkému vztahu s dodavateli či interními zákazníky. V oblasti automatizace a robotizace nákupu udává směr a určuje trend i ve vzdělávání.
Jiří Róžański
Zkušený nákupní manažer s více než 15 lety praxe na různých pozicích v Procurementu, se zkušenostmi v oblasti služeb, výrobních i obchodních odvětví. Momentálně působí ve společnosti Penta Hospitals International jako Head of Procurement, kde zastřešuje nákupy pro 36 nemocnic a síť poliklinik na Slovensku, v Česku a Polsku. Zaměřuje se na rozvoj strategické úlohy nákupu, maximalizace nákupních synergií a digitalizaci nákupních procesů.
Ondrej Jombík
Přibližně posledních dvacet let řídí úsek logistiky energetické společnosti ZSE a.s., takže zná spolehlivě všechny cesty směřující od dodavatelů na správné místo ve firmě. Zodpovědně a kreativně vede strategický nákup, operativní nákup a skladovou službu s dopravou. Díky své specializaci je v koncernu E.ON členem „Corporate supply Chain“ a „Grid BAP“. Prosazuje maximální elektronizaci, transparentnost celého nákupního procesu a tvorbu kvalifikačních systémů pro dodavatele.
2
21. 10. 2022
Strategie a plán nákupu
+
3
24. 11. 2022
Category management a klíčové indikátory výkonu
+
4
25. 11. 2022
Dodavatelé a management vztahu s dodavateli
+
5
26. 1. 2023
Výběrová řízení a jejich digitalizace
+
6
27. 1. 2023
Contract management a schvalovací proces
+
7
23. 2. 2023
Purchase to Pay a eKatalogy
+
8
24. 2. 2023
Reporting a kmenová data
+
9
23. 3. 2023
Risk management a principy udržitelnosti
+
10
24. 3. 2023
Workshop k rozboru aktuální vybrané problematiky v nákupu
+
PROEBIZ pracuje s otevřenými cookies. Umožnují mu zpracovávat data, která jsou pro správný průběh a vyhodnocování nezbytná. O cookies a jejich nastavení se dozvíte VÍCE ZDE