Konica Minolta strategicky posiluje své kompetence v oblasti cloudových technologií společnosti Microsoft čímž dále rozvíjí svůj tradiční business a zaměření na optimalizaci firemních procesů, osobní produktivitu, týmovou spolupráci a low-code development. Prakticky představí možnosti Microsoft 365 (jmenovitě komponent LOOP, LISTS, POWER PLATFORMA, TEAMS, OUTLOOK) pro zefektivnění práce nejen nákupčího, ale i pro postupnou digitalizaci procesů ve firmě či organizaci. Dozvíte se některé tipy, jak využít komponenty, které máte již ve firmě v rámci předplatného Microsoft 365 k dispozici, a pravděpodobně je ještě nevyužíváte a nevíte o nich.
Coface je renomovaná mezinárodní společnost s hlubokými kořeny ve francouzském bankovním sektoru, dceřinou firmou Natixis a částí druhé největší bankovní instituce ve Francii, BPCE. Specializuje se na kreditní pojištění, řízení rizik, řešení pohledávek a poskytování informací o bonitě klientských firem. Založena v roce 1946, Coface působí ve více než 100 zemích, což ji staví do popředí globálního trhu s obchodním pojištěním. Její služby nabízejí firmám nástroje, díky kterým mohou obchodovat s důvěrou, minimalizovat rizika a maximalizovat své finanční možnosti. Umožňuje podnikům růst a prosperovat v náročném globálním obchodním prostředí.
Nástroj pomáhá digitální a strategické transformaci nákupu, hlavně v oblasti Category Managementu nebo správy dodavatelů. AI platforma, Cirtuo Guided Strategy Creation, identifikuje neobjevené úspory, snižuje dodavatelská rizika a rovněž vede Category manažery procesem tvorby analýzy kategorie a doporučuje nejvhodnější strategii pro danou kategorii.
Con4PAS, a.s. je česká IT poradenská společnost, která se zaměřuje na implementaci a podporu podnikových informačních systémů pro správu/řízení/automatizaci nákupních a obchodních procesů. Con4PAS byl založen v roce 2003 a působí v České republice, v Evropě a na Středním východě. Společnost disponuje kvalifikovaným týmem konzultantů a vývojářů s hlubokou procesní znalostí a projektovými zkušenostmi. Za cíl má poskytovat komplexní služby k zajištění úspěšného projektu a budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky.
BearingPoint je mezinárodní poradenská společnost zaměřená na řízení, technologie a digitální transformaci. Se 41 pobočkami ve 23 zemích, přibližně 4 300 zaměstnanci, desítkami let zkušeností a globální přítomností poskytuje BearingPoint svým klientům odborné poradenství a inovativní řešení napříč různými odvětvími. Společnost se zaměřuje na strategické poradenství, digitální strategie, IT konzultace, řízení rizik, finanční transformace a mnoho dalších oblastí. BearingPoint se vyznačuje tím, že poskytuje kvalitní služby a spolupracuje s klienty na jejich cestě k úspěchu a udržitelnému růstu.
Elektronický katalog pro komplexní správu informací o spotřebních položkách. Informačním zdrojem nástroje jsou vítězné nabídky z eAukcí, DNS, rámcových smluv a ostatních tendrů, které mohou být v systému aktualizovány automaticky a internímu zákazníkovi umožňují rychlý a přehledný přístup k zadání požadavku na vybrané komodity svépomocí. Výstupním rozhraním pro uživatele je specifická forma eShopu.
Semantic Visions, se sídlem v Praze a Londýně, je softwarová analytická firma, která od roku 2011 provozuje platformu AI a strojového učení. Jejich mezijazyčný systém včasného varování shromažďuje a analyzuje více než 90 % světového obsahu elektronických zpráv. Toto řešení umožňuje klientům v různých obchodních oblastech automatizovat nebo informovat o klíčových procesech, například v hedge/investičních fondech s využitím alternativních datových obchodních signálů, v bankovnictví s ohledem na kreditní riziko a AML/KYC, ve výrobě při řízení rizik dodavatelského řetězce nebo třetích stran, a v oblasti vlády, obrany a národní bezpečnosti pomocí informačních operací a analýzy dezinformací.