DNT - Přednášející

Martin Zelinka

Z pozice Head Of Global Commodity Management nadnárodního koncernu Siemens Energy zaštiťuje strategický vývoj a implementaci procesů zajišťování zdrojů například pro výrobní závody průmyslových parních turbín, průmyslových generátorů a plynových motorů po celém světě. Je respektovaným odborníkem pro oblast centralizace nákupu a řízení projektů v oblasti zavádění nových nákupních nástrojů a postupů. Dříve své zkušenosti čerpal také například v nákupních týmech energetické skupiny RWE.

Tomáš Veit

Tom vede nákupní tým v pivovarnické skupině Asahi, jehož cílem je trvalé přispění ke strategickému rozvoji Asahi Europe & International z hlediska úspor, inovací, risk managementu či environmentální udržitelnosti, a to díky pokročilému category managementu, úzkého vztahu s dodavateli či interními zákazníky.

Michal Lehar

Bezmála 20 let zkušeností v oblastech nákupu v různých mezinárodních společnostech (FMCG, consulting, energetický průmysl) s jasnými cíli optimalizace nákupních činností má za sebou Michal. Jeho kariéra zahrnuje také pracovní misi v oblasti prodeje FMCG s cílem porozumět celému dodavatelskému řetězci od zákazníků po výrobu a zpět. V poslední době se zaměřuje nejen na samotnou optimalizaci nákupního procesu, Problem Solvingu, simplifikaci, oblast udržitelnosti, risk managementu, ale i leadershipu a pomoci rozvoje ostatních kolegů. V současné době působí jako Ředitel nákupu ve společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko.

Jiří Róžański

Zkušený nákupní manažer s více než 15 lety praxe na různých pozicích v Procurementu, se zkušenostmi v oblasti služeb, výrobních i obchodních odvětví. Momentálně působí ve společnosti Penta Hospitals International jako Chief Procurement Officer, kde zastřešuje nákupy pro 36 nemocnic a síť poliklinik na Slovensku, v Česku a Polsku. Zaměřuje se na rozvoj strategické úlohy nákupu, maximalizace nákupních synergií a digitalizaci nákupních procesů.

Martin Repko

Vystudoval Strojnickou fakultu Slovenské technické univerzity v Bratislavě. Pracovní zkušenosti sbíral jako obchodní a projektový manažer v energetice a stavebnictví. Od roku 2014 působil ve společnosti NAFTA, kde zastával funkci senior specialista nákupu, kde se podílel na komplexní elektronizaci nákupních procesu. Momentálně působí ve společnosti Svet zdravia, a.s. ProCare, a.s., jako Chief operating and procurement officer, kde zastřešuje nákup a provoz pro sít 17 nemocnic a 14 poliklinik na Slovensku.

Zdeněk Pytlíček

Možná trochu překvapí, že doménou práce Zdeňka Pytlíčka, který si prošel pozicemi od nákupčího až po stratéga, jsou veškeré nákupní činnosti, při kterých se "nenakupuje". Ve společnosti GasNet se momentálně zaměřuje na digitalizaci, automatizaci a robotizaci nákupních procesů, implementaci a rozvoj nákupních systémů, reportin a analýzy a nákupní legislativu. Příklad? V roce 2017 byl spuštěn první robotizovaný proces v nákupu a v současnosti více než 92% nákupních transakcí provádí stroje, bez zásahu nákupčích.

Miloš Olejník

Nákupní specialista s více než dvacetiletou praxí v nadnárodních firmách jako Ikea, innogy, Makro, nebo Amazon, kde zastával strategické vedoucí posty a získal zkušenosti s nákupem v celé jeho komplexitě. Je velkým propagátorem elektronického nákupu a dalších moderních nástrojů efektivního nakupování, stejně jako maximální transparentnosti v procesu výběrových řízení. V současnosti uplatňuje své zkušenosti na pozici Procurement and Operations Manager ve společnosti ESET.

Peter Majtán

Bohatá kariéra v rámci Nákupu na vícero expertních a manažerských pozicích. Před transformací Nákupu v MOL Group působil jako ředitel Nákupu ve Slovnaftu. Momentálně řídí strategický tým zodpovědný za Category Management materiálů, zařízení a služeb při údržbě na úrovni Skupiny MOL. Je absolventem executive MBA SEED/Corvinus a ročního kurzu CIPS practitioner. Ve volném čase si rád užívá života.

Jan Břuska

Jan má více než 15 let praktických zkušeností v oblasti nákupu a také strategický náhled s přesahem, zejména v oblasti přímých a nepřímých nákupů. S výbornou orientací ve specializovaných nástrojích využívaných v nákupním procesu dnes působí jako Chief Procurement & Chief Technical Officer v Penta Hospitals CZ, jejímž posláním je dlouhodobý rozvoj zdravotnických zařízení a expanze v oblasti poskytování zdravotních služeb. V letech 2012–2017 působil jako vedoucí nákupu v AeskuLab (jeden z největších poskytov atelů služeb zdravotnických laboratoří v ČR). Byl Supply chain manager (2007–2012) ve společnosti ČD – Telematika (jeden z největších poskytovatelů i nternetových, datových a hlasových služeb).

Andrzej Kulbiński

Legendární trenér rozsáhlé eAukční platformy PROEBIZ byl u počátků elektronizace nákupních negociačních procesů. Z pozice specialisty na dynamické porovnávání nabídek řešil v posledních 15 letech tisíce eAukcí z hlediska strategií nastavení, průběhu a vyhodnocení i těch nejsložitějších případů. Na další tisíce by se daly počítat hodiny věnované předávání svých zkušeností formou vzdělávání. Není divu, že vymyslel i vlastní typ elektronické aukce, jež nese jeho jméno. V současné chvílí se podílí na vzdělávacích projektech Digitální nákupní tým a eProcurement.TV a na další řadě rozvojových edukačních projektech.

Michal Kristiňák

Kde vládne chaos, a scházejí pravidla, musí jednoho dne nastoupit řád a systematičnost. Jinak není možné se posunout dál. Své o tom ví Michal Kristiňák, právník, který má bohaté profesní zkušenosti z oblasti logistiky a nákupu. V minulých letech stál u rozvoje nákupních a právních týmů energetických a gastronomických společností, jako je například Medusa Group, kde díky elektronizaci a centralizaci nákupu dosáhli výrazných úspor. V současnosti pracuje jako Procurement manager ve společnosti Amazon Fulfillment Slovakia.

Milan Kaplan

Marketingový specialista a technologický inovátor, který z pozice zakladatele projektu PROEBIZ aktivizoval proces elektronizace nákupního vyjednávání na území Česka, Slovenska a Polska. Na přelomu tisíciletí začal vyvíjet rozsáhlou eAukční platformu, implementovat nové technologie do firem a institucí a šířit myšlenkovou osvětu digitálního věku v nákupu. PROEBIZ je v současnosti nejrozšířenějším eAukčním prostředím a zdrojem eAukčního know-how v centrální Evropě a zaměřuje se na širší nákupní procesy od ratifikačního workflow po P2P a reportingové mechanismy.

Ondrej Jombík

Přibližně posledních dvacet let řídí úsek logistiky energetické společnosti ZSE a.s., takže zná spolehlivě všechny cesty směřující od dodavatelů na správné místo ve firmě. Zodpovědně a kreativně vede strategický nákup, operativní nákup a skladovou službu s dopravou. Díky své specializaci je v koncernu E.ON členem „Corporate supply Chain“ a „Grid BAP“. Prosazuje maximální elektronizaci, transparentnost celého nákupního procesu a tvorbu kvalifikačních systémů pro dodavatele.

Jan Hirsch

Od doby, kdy se Jan pustil do mezinárodního nákupu a logistiky v roce 1994, v tomto oboru se vyzná jako ryba ve vodě. Vedl nákupní týmy ve firmách, jako jsou Unipetrol, KUKA a BLANCO. Kromě toho se věnuje projektům v procesním řízení, mapování a analýze, zlepšování procesů, lektorské činnosti, překladům a vzdělávání v oblasti osobního rozvoje. Pustil se také do svého vlastního projektu B2C. Mimo svou pracovní angažovanost ho od dětství baví baseball, a fandí týmu Arrows Ostrava v extralize. Pokud má volný čas, užívá si tvůrčího vyžití v oblasti grafiky a rád se ponoří do světa Pratchetovy Zeměplochy, kde ho okouzlují postavy a příběhy této fantastické říše.

Martin Pokorný

Martin má bohaté zkušenosti s řízením dodavatelského řetězce, zásobováním, strategickým a operativním nákupem, logistikou, doplňováním zboží, plánováním, prognózováním, S&OP, řízením distribučních systémů a obecně s operacemi ve všech druzích podnikání, jako je maloobchod, velkoobchod, distribuce, výroba a koprodukce.

Filip Saska

Filip vystudoval inženýrský obor Informační Systémy a Technologie, a to na VŠE v Praze. Po studiích pracoval jako Integrační Architekt v České Pojišťovně, Buyer Integrator v SAP Ariba a dále jako Integrační Architekt pro konzultační společnost. Momentálně působí jako manažer ve společnosti Deloitte Advisory pro Střední Evropu, kde je součástí týmu Supply Chain & Network Operations Procurement Technology. Jeho misí je umožnění digitální transformace nákupních procesů skrze integraci zapojených systémů. V rámci své role vede Filip integraci nákupních řešení, zpravidla pro mezinárodní firmy, aktivní především ve farmaceutickém, IT, logistickém a ropném průmyslu. Volný čas tráví rád sportováním, například gymnastikou, či cestováním.

Michal Barč

Michal Barč se již bezmála 30 let se pohybuje v IT prostředí a pomáhá realizovat projekty pro zákazníky zaměřené primárně na podporu firemních procesů, automatizaci a reporting. Díky dlouholetým zkušenostem z mezinárodních projektů a z působení na manažerských pozicích v Rusku a Německu dokáže navrhnout vhodnou strategii implementace nových nástrojů do firem a organizací. Dnes se ve společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech primárně zaměřuje na rozvoj cloudových technologií, automatizaci, Microsoft 365, bezpečnost, compliance a strategie v oblasti IT systémů. Je také zodpovědný za zavádění vlastních produktů vytvořených na Microsoft Power Platform do portfolia jednotlivých organizací v rámci Evropy.

Zdeněk Mikeš

Za posledních 16 let poznal svět nákupu z různých stran od nákupčího, sourcing manažera, po konzultanta nákupních řešení, až po obchodního zástupce. Aktuálně na pozici Senior Sales Executive nákupních řešení v SAP pomáhá zákazníkům v ČR a SK najít optimální způsoby digitální transformace v nákupu, financích a logistice. V duchu “všestrannost je klíčem úspěchu nákupčího“ se ve volném čase věnuje studiu cizích jazyků, včelaření či bojovým sportům.

Marko Lozo

Marko Lozo je dynamický a výsledkově orientovaný Sales Manager s bohatou historií v oblasti prodeje, řízení klíčových účtů a strategického plánování. V současné době působí ve společnosti Coface, kde svými dovednostmi přispívá k úspěchu firmy. Předtím Marko zastával několik klíčových pozic ve společnosti EY, kde hrál zásadní roli v rozvoji strategie pro klíčové bankovní klienty v České republice. Jeho kariérní začátky lze vystopovat až ke společnosti Nielsen, kde poskytoval strategické konzultace vedoucím pracovníkům a analyzoval tržní data. Marko je známý svou schopností budovat silné vztahy s klienty a vytvářet účinné obchodní strategie. Jeho bohaté zkušenosti a odborné znalosti ho činí cenným přínosem pro jakoukoli organizaci.

Petra Smolková

Petra vystudovala inženýrský obor Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Po studiích pracovala v Tescu na Procurement oddělení, nejdříve na pozici Nákupčí pro categorie Waste&Consumables pro Českou a Slovenskou republiku, později jako Manažerka zlepšování procesů. Momentálně působí jako Senior consultant ve společnosti Deloitte Advisory pro Střední Evropu, kde je součástí týmu Digital Procurement. Má rozsáhlé znalosti v optimalizaci procesů nákupu, včetně implementací cloudových řešení pro nákup, jako jsou Ariba, Coupa a SMART, se specializací na správu dodavatelů a výběrová řízení.

Zdeněk Kabátek

Zdeněk Kabátek je vedoucí týmu konzultantů v NEOOPS. Má více než 25 let zkušeností v různých oblastech včetně outsourcingu firemních procesů, systémů řízení generování dokumentů, poradenských služeb, projektového řízení a RPA na třech kontinentech. Zdeněk vedl rostoucí konzultační tým v NEOOPS, aby se stal jedním z nejzkušenějších týmů v Evropě, který doposud realizoval více než 150 RPA projektů a zautomatizoval stovky klientských procesů.

Jiří Špalek

Dlouholetý manažer projektu PROEBIZ. Konzultant a inovátor v oblasti digitalizace nákupu a nákupních systémů s více než dvacetiletou praxí v oboru. Usiluje o šíření elektronizace do nákupních procesů nejen v privátním, ale i veřejném sektoru. V současnosti působí na pozici výkonného ředitele skupiny PROEBIZ.

Michael Pater

Michael je zkušený konzultant Power Platform s více než šesti lety pracovní zkušenosti v renomované společnosti Konica Minolta. Jeho odbornost a vášeň pro technologická řešení v oblasti Power Platform z něj činí klíčového hráče v oboru. Během své kariéry v Konica Minolta prokázal schopnost přinášet inovativní a efektivní řešení prostřednictvím Power Platform, což vedlo ke zlepšení firemní produktivity a optimalizaci procesů. Michaelova široká znalost této platformy zahrnuje práci s aplikacemi, automatizací a vizualizací dat, což umožňuje firmě využít plný potenciál moderních technologií.

Aleš Fukal

"Zlepšujeme způsob práce lidí prostřednictvím digitalizace a optimalizace procesů." To vystihuje asi nejlépe směr, kterým Aleš kráčí v rámci své mnohaleté pracovní praxe v oblasti podnikových technologií. V Konica Minolta IT Solutions Czech vede tým expertů, kteří se zaměřují na vývoj a implementaci technologií, které pomáhají firmám digitalizovat a inovovat firemní procesy. Pomáhá firmám růst a transformovat jejich podnikání a díky tomu rozvíjet jejich potenciál a produktivitu.

Barbora Popová

Vystudovala obor Finance na VŠE v Praze. Po studiu začala pracovat ve společnosti GEP, kde se postupně vypracovala na Sourcing manažera. V této době pracovala na téměř denní bázi s eAukcemi jako nástrojem pro efektivní vyjednávání. Od roku 2021 pracuje jako Sourcing & Procurement Business Consultant ve společnosti BearingPoint s.r.o. Během své doby v této firmě realizovala klíčové projekty pro nadnárodní společnosti z různých odvětvích. Jejím hlavním zaměřením byla implementace procurement softwarů (Ariba a Coupa) se zaměřením na S2C procesy.

Petra Vrbová

Od roku 2004 se věnuje nákupu v nadnárodních koncernech. Působila na různých pozicích v Procurementu. Intenzivně se věnuje zefektivnění procesů v nákupu s využitím moderních IT technologií, rozvoji nákupních kompetencí v oblastech strategického nákupu. Dále působí jako mentorka v organizaci Business & Professional Woman CR z.s. V současnosti zastává pozici Ředitele nákupu ve společnosti GasNet, s.r.o., která provozuje největší plynárenskou distribuční soustavu v ČR.

Lukáš Gábor

Lukáš kombinuje dlouholetou praxi z oblasti projektového managementu a pokročilých analytických dovedností, které získal díky svému působení v akademickém prostředí. Tyto znalosti společně se strategickým myšlením dokáže efektivně aplikovat při řízení projektů a ve chvílích kdy je potřeba klíčových rozhodnutí. Před svým příchodem do společnosti Actum Digital se věnoval prediktivnímu modelování a aplikacím umělé inteligence na Yale University. V Actumu nyní zastává klíčovou roli v projektech souvisejících s integrací nových softwarových řešení, jazykových modelů a umělé inteligence.

Štěpán Csiba

Ředitel divize v Actum Digital, představitel digitalizace v dodavatelském řetězci se schopností využívat nejnovější digitální technologie pro optimalizaci procesů výrobních firem. Štěpán se může pochlubit dlouholetou zkušeností z průmyslové praxe i consultingu, a působil více než 10 let v českých tradičních výrobních společnostech. Své zkušenosti nyní využívá při transformacích dodavatelských řetězců v širším pojetí, tedy včetně výrobních procesů. Jeho zájem se ukrývá v digitalizaci, díky níž umožňuje firmám řídit své procesy skrze data. Díky svému působení v Actum Digital má Štěpán přístup ke špičkovým digitálním službám a může se soustředit na end-to-end projekty s hmatatelnými výsledky. Jeho znalosti a schopnosti spolu s technologickou podporou Actum Digital jsou klíčovými faktory, které umožňují výrobním firmám přechod do digitální éry.
PROCUREMENT BOARD je zastřešující značka pro sdílení know-how firem, které dlouhodobě spolupracují na digitalizaci procesů firemního nákupu a veřejných zakázek. Zastřešuje odborné streamy, knihovnu, nákupní slovník, eLearning a teď i ACADEMY se vzdělávacími nákupními kurzy.

Zásady zpracování osobních údajů zde.
PROEBIZ s.r.o.
Masarykovo náměstí 52/33
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Česká republika
IČ: 64616398 DIČ: CZ64616398
telefon: +420 597 587 100
e-mail: 5tym@proebiz.com
PROEBIZ pracuje s otevřenými cookies. Umožnují mu zpracovávat data, která jsou pro správný průběh a vyhodnocování nezbytná. O cookies a jejich nastavení se dozvíte VÍCE ZDE