DZT - Přednášející 2024/2025

Petr Kohout

Petr je vedoucím právního oddělení Krajského úřadu Středočeského kraje, kde má na starosti i metodiku veřejných zakázek zadávaných krajem. Jeho profesní cesta je neoddělitelně spjata se zájmem o nové technologie, legaltech a v poslední době zejména umělou inteligenci ve veřejné správě a v oblasti veřejných zakázek. Petr je spoluautorem e-booku "Nástroje AI ve veřejné správě" a autorem řady článků na téma AI a právo, což svědčí o jeho hlubokém zájmu a odbornosti v této oblasti. Veřejnou správu považuje za ideální místo pro implementaci umělé inteligence a domnívá se, že veřejná správa bez AI nebude moci fungovat. V oblasti veřejných zakázek se zajímá zejména o možnosti zjednodušení a automatizaci administrativy. Předpokládá, že spojení právní expertizy s technologickým pokrokem je cestou k modernizace a zefektivnění veřejného sektoru.

Petr Dovolil

Petr Dovolil je členem prezidia České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj (CBCSD). V CBCSD zastupuje PwC, kde od roku 2021 působí na pozici ESG manažera a seniorního konzultanta. Má více než 23 let zkušeností v oblasti veřejné politiky, regulace, institucí, veřejných zakázek a udržitelnosti. Má rozsáhlou praxi v oblasti infrastrukturních projektů financovaných ze zdrojů EU, unijních politik a práv, mezinárodních smluvních standardů, PPP a českého soukromého a veřejného práva. V posledních 10-ti letech se intenzivně podílel na mnoha infrastrukturních projektech a technických asistencí EBRD, EK a EIB v Čechách i v zahraničí a také napříč infrastrukturními sektory (zejména v odvěvích vodohospodářství, dopravy, energetiky, odpadů a budov) v oblasti zelené tranzice. A jako vedoucí týmu se podílel na rámcové smlouvě s EBRD “GET Policy Framework – Water Window“ (Green Economy Transition = přechod na zelené hospodářství) a „EBRD Green Cities Framework“. V současné době se zaměřuje zejména na širší témata udržitelného rozvoje, zelené a digitální transformace a dosažení shody se standardy ESG (Environmental, Social and Governance), včetně EU Taxonomie, prověřování (klimatické, environmentální a sociální) a financování udržitelnosti v EU.

Jana Dubcová

Od absolvování právnické fakulty se věnuje veřejným zakázkám, se kterými má zkušenosti jako zástupce kontrolního orgánu fondů EU i jako zadavatel. V současnosti je ředitelkou Centrálního nákupu Plzeňského kraje, který administruje veřejné zakázky pro 115 příspěvkových organizací. Jen za rok 2022 uspořil její tým krajské samosprávě více než 400 milionů korun. Prosazuje moderní a inovativní způsoby zadávání veřejných zakázek a elektronizaci veřejné správy. Ve volném čase se ráda potápí, sportuje a cestuje.

Mojmír Florian

Ředitel Odboru veřejných zakázek II na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Po absolvování Právnické fakulty Univerzity Karlovy pracoval téměř deset let na Úřadu městské části Praha 2, kde se mj. věnoval zadávání veřejných zakázek; v roce 2012 přešel na druhou stranu pomyslné barikády a od té doby na postupy zadavatelů dohlíží. Podílel se na formulaci části třinácté aktuálně účinného zákona o zadávání veřejných zakázek upravující ochranu dodavatele, tj. námitky a dozor nad dodržováním zákona ze strany Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Zadávání veřejných zakázek se podle jeho přesvědčení kromě nepopiratelné složitosti vyznačuje i dynamičností a různorodostí řešených problémů, které vyžadují komplexní přístup k jejich řešení. K zakázkovým tématům pravidelně přednáší a publikuje. Je mj. členem expertní skupiny Ministerstva pro místní rozvoj k zákonu o zadávání veřejných zakázek.

Jan Hirsch

Od doby, kdy se Jan pustil do mezinárodního nákupu a logistiky v roce 1994, v tomto oboru se vyzná jako ryba ve vodě. Vedl nákupní týmy ve firmách, jako jsou Unipetrol, KUKA a BLANCO. Kromě toho se věnuje projektům v procesním řízení, mapování a analýze, zlepšování procesů, lektorské činnosti, překladům a vzdělávání v oblasti osobního rozvoje. Pustil se také do svého vlastního projektu B2C. Mimo svou pracovní angažovanost ho od dětství baví baseball, a fandí týmu Arrows Ostrava v extralize. Pokud má volný čas, užívá si tvůrčího vyžití v oblasti grafiky a rád se ponoří do světa Pratchetovy Zeměplochy, kde ho okouzlují postavy a příběhy této fantastické říše.

Adéla Havlová

Advokátka se specializací na právo veřejných investic a veřejných zakázek. Dnes Of Counsel v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS, ve které do roku 2023 jako partner budovala tým specializovaný pro veřejný sektor (40 právníků), jenž během jejího působení získal čtyři vítězství v soutěži Právnická firma roku pro oblast veřejných zakázek. Od ledna 2023 pomáhá týmu Ministerstva pro místní rozvoj (MMR) v přípravě Národní strategie veřejného zadávání, v návaznosti na projekt odpovědného zadávání (SOVZ) při MPSV. Kromě toho Adéla Havlová působí ve vedení odborných asociací (Asociace pro veřejné zakázky - AVZ a Unie administrátorů - UNIAVEZ) a je členem expertní skupiny MMR pro legislativu k veřejným zakázkám. Věnuje se rozvoji best practice a inovací ve veřejném zadávání, včetně elektronizace, cirkulární ekonomiky, nákupních praktik a systémů, hodnocení kvality apod. V letech 2014 - 2023 byla členkou rozkladové komise Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Využívá know-how z dalších členských států EU, zejména Německa, Rakouska, Nizozemí a samozřejmě Slovenska. Pravidelně přednáší a publikuje v odborných periodikách.

Miroslav Knob

Ve veřejných zakázkách si člověk pořádně „zaprávničí“, říká Miroslav Knob, který právnické vzdělání nejprve pět let rozvíjel na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Veřejným zakázkám se věnoval jako analytik a později jako vedoucí jednoho z oddělení, které se zabývalo jejich kontrolou. Od roku 2018 pracoval ve firmě Otidea jako administrátor veřejných zakázek, které považuje za super obor s možností aktivně tvořit a společně s ostatními se dobrat konkrétních výsledků. V současné době je součástí HVH LEGAL advokátní kancelář s.r.o.

Rasťo Kovaľ

Rasťo je spoluzakladatel slovenského řešení Cequence, které využívá nejnovější technologie (strojové učení, uměla inteligence, NLP) a integruje ChatGPT od Open Ai na moderní řízení kontrakt managementu. Do týmu Cequence přináší 15-ročné zkušenosti z vedoucích pozic v rámci kontrakt managementu, procesního inženýrství a digitálních inovací v oblasti procurementu. Pro nadnárodní společnosti vyjednával smluvní podmínky při nákupech v hodnotě více jak 50 mil. Eur. Jeho zájem o technologie našel uplatnění při neustálém zlepšování procesu v nákupu, řízení smluv, zvyšování efektivity týmu a interní spolupráce ve firmě. Dnes se jeho nápady a vize inteligentního kontrakt managementu přetavili do řešení Cequence, které denně pomáhá šetřit klientům tisíce hodin práce. Když právě nepřemýšlí nad budoucností tvorby a vyjednávání smluv, zajímá se o streetart a alternativní formy výtvarného umění, plánuje další výlet do zajímavé destinace anebo hodnotí kvalitu lokálního řemeslného piva.

Ľubomír Kubička

Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Komenského v Bratislavě. Po deseti letech v oblasti obchodního a občanského práva přešel do dramatického prostředí veřejných zakázek. Díky práci ve státních institucích i v soukromé poradenské firmě zná veřejné zakázky z hrdých výšin největších zadavatelů i ze skromného pohledu těch nejmenších. V současné době je ředitelem odboru metodiky a regionálních center na Úrade pre verejné obstarávanie v Bratislavě.

Jozef Kubinec

Jozef je vedoucím oddělení veřejných zakázek na Ministerstvu vnitra Slovenské republiky. Aktivně pracuje na zvýšení zakázek inovací, profesionalizace a centralizace veřejných zakázek. S cílem posílit úlohu zadávání veřejných zakázek v oblasti bezpečnosti se stal členem expertní skupiny Evropské komise pro evropský výzkum a inovace v oblasti bezpečnosti (CERIS). V rámci projektu iProcureNet financovaného z programu Horizon 2020 vede pracovní skupinu "Dodavatelé a inovátoři". Projekt se zaměřuje na metodiku, jak provádět společné přeshraniční zadávání veřejných zakázek a na kroky vedoucí k tomu, aby se zadávání veřejných zakázek stalo katalyzátorem inovací v bezpečnostním sektoru. Vystudoval právo na Univerzitě Palackého v Olomouci a management veřejných zakázek na univerzitě Tor Vergata v Římě.

Ondrej Kuruc

Nově jmenovaný místopředseda Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO), který má bohaté zkušenosti v oblasti veřejných zakázek a řízení procesů. Dříve působil jako generální ředitel na Ministerstvu dopravy, kde měl za úkol implementovat znalosti a procesy s ohledem na podřízené organizace v působnosti ministerstva. Na Ministerstvu zdravotnictví zase vykovával koncepční, koordinační a kontrolní činnost na úrovni Ministerstva zdravotnictví SR v oblasti veřejných zakázek. Koordinoval a metodicky usměrňoval procesy zadávání veřejných zakázek ve vztahu k organizacím v působnosti MZSR, posuzoval a kontroloval procesy veřejného zadávání ve zdravotnickém resortu a vydával odborná stanoviska. Podílel se na tvorbě systému FLASHBONE, který využil na ministerstvu zdravotnictví při nákupu dýchacích přístrojů v kritickém období okolo pandemie COVID-19 a na Správě státních materiálních rezerv při nákupu OOPP. Jako lektor a školitel se pravidelně účastní různých školení s tematikou zadávání veřejných zakázek a je držitelem certifikátu pro technickou přípravu a administraci eAukcí a tenderingu. Působí také jako předseda dozorčího orgánu INMM Košice

Jaroslav Lexa

Jaroslav Lexa je věčný optimista, kterého neopouští víra v to, že na Slovensku se dá nakupovat vtipně, zajímavě a zároveň i hospodárně a v souladu se zákonem. Zabývá se psaním smluv, námitkami, píše články, knihy a v minulosti také blogoval. Jako školitel v oblasti veřejných zakázek dokáže lidem vysvětlit, kde v zákoně se nachází zdravý selský rozum. Je uznávaným odborníkem ve veřejném obstarávání, který prosazuje aplikaci inovativních postupů v této oblasti včetně sociálního aspektu a ochrany životního prostředí. Taktéž je spoluzakladatelem slovenského APUeNu. Donedávna působil ve funkci podpředsedy Úradu pre verejné obstarávanie do které byl jmenován vládou Slovenské republiky v roce 2020.

Kateřina Koláčková

Svému poslání, které spočívá v mimořádně aktivní podpoře zadavatelů a zjednodušení a zrychlení zadávání veřejných zakázek, se Kateřina Koláčková věnuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. V oblasti veřejných zakázek má rozhodně čím inspirovat, ať se jedná o zkušenosti s realizací různých zakázek napříč odvětvími či různými způsoby hodnocení nabídek. Vždyť od roku 2004 se aktivně věnuje problematice veřejných zakázek z pohledů zadavatelů. Realizovala tendry v řádech desítek miliard.

Tomáš Sova

Tomáš se od začátku své profesní kariery pohybuje v oblasti nákupu. Posledních více jak 15 let působil v oblasti telekomunikací. Podstatnou část své dosavadní kariéry spojil se společností České Radiokomunikace a.s., kde se v pozici manažera nákupu a PMO podílel na projektech spojených npř. s přechodem z analogového televizního vysílání na digitální, digitalizací rozhlasového vysílání, ale také na výstavbě datových center nebo rozvoji IoT. Od roku 2019 působí jako výkonný ředitel centrálního nákupu a PMO ve společnosti Letiště Praha a. s. Je tak plně odpovědný za realizaci veškerých výběrových a poptávkových řízení, ale i za realizaci strategických projektů, spojených s provozem a rozvojem letiště.

Rostislav Náparavník

Rostislav Nápravník je senior consultant ve společnosti Dun & Bradstreet, která již téměř 200 let využívá sílu dat, analytických nástrojů a datových řešení, aby svým klientům a partnerům pomáhala růst a prosperovat. Na tomto jedinečném úkolu pracuje více než 6 000 zaměstnanců společnosti po celém světě, kteří zastávají hodnoty, jež jim umožnily zaujmout pozici lídra v oblasti klíčových obchodních dat a analytiky. Data a informace Dun & Bradstreet jsou cenné ve všech fázích obchodního cyklu a ve všech ekonomických prostředích.

Alena Ševčíková

S nadsázkou přiznává, že s veřejnými zakázkami a eAukcemi žije v manželském vztahu. Je to zkrátka svět, který se pro Alenu Ševčíkovou, vedoucí oddělení nákupu a veřejných zakázek v Nemocnici Nové Město na Moravě, stal velkým koníčkem. Přestože někdy přináší radost i hořkost zároveň, věří, že je třeba vždy překonávat překážky a jít dál. Ostatně, jako žena, která dokázala zejména na zakázkách investičního charakteru ušetřit řádově desítky milionů korun, dobře ví, jak čelit těžkým výzvám.

Jakub Váňa

Veřejným zakázkám se začal věnovat již v rámci praxe při studiu právnické fakulty a tento obor ho okamžitě oslovil, i když z velké části díky skvělým kolegyním a kolegům na krajském úřadě Jihomoravského kraje, kteří ho toho mnoho naučili a které má v současnosti tu čest vést. Veřejné zakázky vnímá jako příležitost přispět k rozvoji prostoru, ve kterém denně pohybujeme, snaží se k nim proto přistupovat odpovědně a se zdravým rozumem a zároveň tak, aby zadávací proces nebyl jen stále stejným koloběhem formalit, ale abychom i v jeho rámci dokázali najít zajímavé cestičky k dosažení našich cílů a priorit.

Martin Vyklický

Martin se téměř celý svůj profesní život zabývá problematikou veřejného zadávání. Od referentské pozice na sekci veřejných zakázek ÚOHS, jako student a pedagog na Mendelově univerzitě v Brně, kde přednášel a zároveň aktivně publikoval na toto téma odborné články a v současnosti jako vedoucí odboru veřejných zakázek na Vysokém učení technickém v Brně. Pravidelně se účastní konferencí, seminářů či workshopů zaměřených na problematiku veřejných zakázek a stále publikuje v odborných časopisech. Je zastáncem a propagátorem otevřeného, méně konzervativního, méně formalistického, rozumově založeného a inovativního přístupu k zadávání veřejných zakázek. Veškerá energie zadavatele by neměla být soustředěna pouze na procesní stránku zadání, která z pohledu „hledání kvality“ nehraje klíčovou roli. V současné době se zaměřuje zejména na rozvoj metody BVA/m4E jako efektivního a univerzálního nástroje pro výběr kvalitního dodavatele. Od roku 2021 je Martin členem rozkladové komise Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže pro veřejné zakázky.

Martin Pokorný

Martin má bohaté zkušenosti s řízením dodavatelského řetězce, zásobováním, strategickým a operativním nákupem, logistikou, doplňováním zboží, plánováním, prognózováním, S&OP, řízením distribučních systémů a obecně s operacemi ve všech druzích podnikání, jako je maloobchod, velkoobchod, distribuce, výroba a koprodukce.

Jan Pospíchal

Jan je součástí Odboru nákupu a veřejných zakázek na Generálním ředitelství Správy železnic, kde se věnuje se především koncepčním otázkám a inovacím v činnosti odboru, řízení projektů odboru a v poslední době i prezentaci činnosti odboru nejen odborné veřejnosti. Jan se věnuje veřejným zakázkám již od počátku své právní praxe. Veřejné zakázky poznal jak z pohledu zadavatele či advokátní kanceláře administrující veřejné zakázky pro zadavatele na klíč, tak i z pohledu kontrolních orgánů během svého působení jako auditora veřejných zakázek u poskytovatele dotace. V poslední době se zabýval zejména zavedením a rozvojem systému kvalifikace, kde byl jak autorem, tak i projektovým manažerem projektu. Věnoval se také nastavení koncepce odpovědného zadávání u Správy železnic, včetně jeho kompletní evidence. Jeho hnací silou je touha vymýšlet nové postupy a zlepšení, které je možné v rámci veřejných zakázek aplikovat a mají význam pro praktické využití.

Tomáš Veit

Tom vede nákupní tým v pivovarnické skupině Asahi, jehož cílem je trvalé přispění ke strategickému rozvoji Asahi Europe & International z hlediska úspor, inovací, risk managementu či environmentální udržitelnosti, a to díky pokročilému category managementu, úzkého vztahu s dodavateli či interními zákazníky.

Marcela Turčanová

Marcela je CEO a spoluzakladatelkou konzultační společnosti APUEN AKADÉMIA s.r.o. a viceprezidentkou OZ APUeN SK založeného na podporu elektronizace nákupů. Ve své profesní praxi se věnuje zejména poradenské a konzultační činnosti pro dodavatele a veřejné zadavatele. Kromě toho se spolupodílí na tvorbě legislativy a aplikační praxe ve veřejných zakázkách. Také spolupracuje s neziskovými organizacemi jako je Transparency International Slovensko, Nadace Zastavme korupci nebo slovensko.digital. Má vášeň pro veřejné zakázky, proto v této oblasti s nadšením lektoruje, přednáší na mezinárodních konferencích a streamuje na youtube kanálu. Je členkou Procurement Boardu, kolektivu inspirativních nákupčích a zakázkářů.

Michal Garaj

Nabídka práce ve veřejných zakázkách jej zastihla na cestě do Španělska, odkud Michal Garaj zamířil na konkurz na Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO). Na konkurzu uspěl a začal se zabývat námitkami v rámci revizních postupů. Později jej povolali do Rady ÚVO, kde pomáhal s rozhodováním druhého stupně. Po šesti a půl letech „přestoupil“ do týmu primátora Bratislavy Matúše Valla. Od roku 2019 tam vedl oddělení veřejných zakázek, do kterých se snažil dostat co nejvyšší přidanou hodnotu.

Jan Zahálka

Bezpečně se s ním můžete setkat všude tam, kde jde o aktivní podporu a prohlubování znalostí v oblasti veřejných zakázek, elektronizace a využívání eAukcí při hodnocení dodavatelských nabídek. Jan Zahálka je právním expertem se specializací na zdravotnictví, hlavně na agendu úhrad, problematiku zdravotnických prostředků a nákupů ve zdravotnictví. V rámci poskytování poradenství zákonodárcům navrhl a prosadil „uživatelskou novelizaci“ zákona o veřejných zakázkách.

Martin Hadaš

Martin Hadaš absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a postgraduální studijní program LL.M. in Corporate Law na Právnické fakultě Masarykovy univerzity ve spolupráci s Nottingham Trent University. Zadávání veřejných zakázek se věnuje od roku 2005, kdy nastoupil do poradenské společnosti RAVEN Consulting, a.s. (nyní Erste Grantika Advisory, a.s.). Od roku 2011 vede odbor veřejných zakázek rektorátu Masarykovy univerzity, který zajišťuje centrální nákupy, podílí se na řízení stavebních zakázek a zakázek spolufinancovaných z dotačních programů, koordinuje elektronické zadávání a poskytuje metodickou podporu univerzitním hospodářským střediskům. Podílí se na výuce předmětu Veřejné zakázky na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. O praktických aspektech veřejného zadávání přednáší na konferencích a seminářích.

Zdeněk Mikeš

Za posledních 16 let poznal svět nákupu z různých stran od nákupčího, sourcing manažera, po konzultanta nákupních řešení, až po obchodního zástupce. Aktuálně na pozici Senior Sales Executive nákupních řešení v SAP pomáhá zákazníkům v ČR a SK najít optimální způsoby digitální transformace v nákupu, financích a logistice. V duchu “všestrannost je klíčem úspěchu nákupčího“ se ve volném čase věnuje studiu cizích jazyků, včelaření či bojovým sportům.

Zdeněk Pytlíček

Možná trochu překvapí, že doménou práce Zdeňka Pytlíčka, který si prošel pozicemi od nákupčího až po stratéga, jsou veškeré nákupní činnosti, při kterých se "nenakupuje". Ve společnosti GasNet se momentálně zaměřuje na digitalizaci, automatizaci a robotizaci nákupních procesů, implementaci a rozvoj nákupních systémů, reportin a analýzy a nákupní legislativu. Příklad? V roce 2017 byl spuštěn první robotizovaný proces v nákupu a v současnosti více než 92% nákupních transakcí provádí stroje, bez zásahu nákupčích.

Michal Barč

Michal Barč se již bezmála 30 let se pohybuje v IT prostředí a pomáhá realizovat projekty pro zákazníky zaměřené primárně na podporu firemních procesů, automatizaci a reporting. Díky dlouholetým zkušenostem z mezinárodních projektů a z působení na manažerských pozicích v Rusku a Německu dokáže navrhnout vhodnou strategii implementace nových nástrojů do firem a organizací. Dnes se ve společnosti Konica Minolta IT Solutions Czech primárně zaměřuje na rozvoj cloudových technologií, automatizaci, Microsoft 365, bezpečnost, compliance a strategie v oblasti IT systémů. Je také zodpovědný za zavádění vlastních produktů vytvořených na Microsoft Power Platform do portfolia jednotlivých organizací v rámci Evropy.

Zdeněk Kabátek

Zdeněk Kabátek je vedoucí týmu konzultantů v NEOOPS. Má více než 25 let zkušeností v různých oblastech včetně outsourcingu firemních procesů, systémů řízení generování dokumentů, poradenských služeb, projektového řízení a RPA na třech kontinentech. Zdeněk vedl rostoucí konzultační tým v NEOOPS, aby se stal jedním z nejzkušenějších týmů v Evropě, který doposud realizoval více než 150 RPA projektů a zautomatizoval stovky klientských procesů.

Jiří Skuhrovec

Dělá nástroje, které zadavatelům usnadňují život, a to od největší databáze zadávaček po prověřování na protiruské sankce. S týmem Datlabu analyzují zakázky po celé Evropě, v České republice a na Slovensku vede projekt Zindex. S MMR sepsal metodiku pro zadávání zakázek malého rozsahu. Letos se bude podílet na výroční zprávě a připravované Strategii veřejného zadávání.

Jiří Špalek

Dlouholetý manažer projektu PROEBIZ. Konzultant a inovátor v oblasti digitalizace nákupu a nákupních systémů s více než dvacetiletou praxí v oboru. Usiluje o šíření elektronizace do nákupních procesů nejen v privátním, ale i veřejném sektoru. V současnosti působí na pozici výkonného ředitele skupiny PROEBIZ.

David Salzmann

Jako absolvent Ústavu středoevropských studií nastoupil do proebizovského HOUSTONu, kde se vypracoval na svou současnou roli, ve které zastřešuje odbornou a asistenční podporu českého týmu a jedním dechem sfoukne i role školitele a konzultanta pro implementaci elektronických systémů k nákupu a veřejným zakázkám. Své zkušenosti s administrací eAukcí a veřejných zakázek přetavil v poslání. Sám o sobě říká, že nejde spát dřív, než najde nejlepší vhodné řešení.

Dominik Žlebek

Dominik Žlebek je absolventem Provozně ekonomické fakulty na České zemědělské univerzitě v Praze, kde vystudoval obor Podnikání a administrativa a získal akademický titul Ing. Již během studia se zaměřil na oblast veřejných zakázek v Technologické agentuře České republiky, kde profesně působil jako projektový manažer veřejných zakázek ve Výzkumu, vývoji a inovacích. Tato zkušenost byla motivací pro jeho diplomovou práci s názvem „Nové trendy v oblasti hospodářské soutěže“, na základě které byl zpracován Metodický postup pro zadavatele a publikován odborný článek v časopise Veřejné zakázky. Po škole se začal plně věnovat zadávání veřejných zakázek v městské společnosti Technologie hlavního města Prahy, a. s., která je dceřinou společností pražského magistrátu a v současnosti působí v Praze jako konzultant veřejných zakázek v soukromé společnosti. Volnočasově se věnuje vzdělávání a šíření dobrého povědomí o oblasti veřejných zakázek v rámci platformy „Veřejné zakázky 24“ a vývoji Tenderixe - první umělé inteligenci ve veřejných zakázkách.

Jan Musil

Jan Musil je absolventem studia na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, které zakončil rigorózní zkouškou a získáním akademického titulu JUDr. Již během studia absolvoval řadu stáží jak ve veřejném sektoru, např. na Vrchním soudu v Praze a Nejvyšším správním soudu v Brně, tak soukromém, např. ve společnosti LEGO. Po škole se začal plně věnovat problematice zadávání veřejných zakázek, a to nejprve v rámci Technologické agentury České republiky jako právník veřejných zakázek v oblasti Výzkumu, vývoje a inovací. V současné chvíli působí jako advokátní koncipient se specializací na právo veřejných zakázek v renomované advokátní kanceláři MT Legal s.r.o. Volnočasově se věnuje vzdělávání a šíření dobrého povědomí o oblasti veřejných zakázek v rámci platformy „Veřejné zakázky 24“ a vývoji Tenderixe - první umělé inteligenci ve veřejných zakázkách.

Petra Smolková

Petra vystudovala inženýrský obor Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Po studiích pracovala v Tescu na Procurement oddělení jako Manažerka zlepšování procesů. Momentálně působí jako Senior consultant ve společnosti Deloitte Advisory pro Střední Evropu, kde je součástí týmu Digital Procurement. Má rozsáhlé znalosti v optimalizaci procesů nákupu, včetně implementací cloudových řešení pro nákup, jako jsou SAP Ariba, Coupa a GEP SMART, se specializací na správu dodavatelů a výběrová řízení.

Lukáš Karcol

Po absolvovaní ekonomické fakulty VŠB-TU v Ostravě a krátké zastávce v automobilce se v roce 2012 připojil k týmu PROEBIZ. Jako senior consultant působí na území Moravy, školí, pomáhá s implementací a rozšiřuje řady spokojených klientů. Baví ho hledat řešení i v komplikovaných záležitostech.

Jan Dudáš

Ján Dudaš je jedním ze spoluzakladatelů společnosti SmartHead, která poskytuje společnostem nástroj pro správu a vykazování údajů o ESG a následně umožňuje všem zúčastněným stranám tyto výsledky jménem společnosti sdělovat. Ján je zodpovědný především za budování strategických partnerství a správu segmentu velkých firemních klientů, kteří vykazují ESG podle standardů ESRS. Jeho práce je motivována přesvědčením, že udržitelnost má potenciál zlepšit obchodní výsledky firem, ať už zefektivněním procesů, zlepšením přístupu k financím, získáním nových zakázek a v konečném důsledku zvýšením loajality zaměstnanců a zákazníků k firmě.

Kristina Kaplanová

Kristina pracuje jako Relationship managerka v Dun & Bradstreet ČR/SK a mezi její oblíbená témata patří automatizace procesů, procurement a řízení rizik ve všech jeho podobách. Nacházení inovativních a efektivních řešení pro své klienty bere jako každodenní poslání a výzvu. Ve své dřívější profesi se věnovala implementaci eProcurement nástrojů do procesu firemního nákupu a veřejných zakázek.

Kryštof Šimána

Kryštof Šimána se ještě během studia na ČVUT začal věnovat vytěžování dat z dokumentů, zejména faktur, což ho přivedlo k RPA (Robotic Process Automation), kterému se nyní věnuje již více než čtyři roky. Pomocí automatizačních nástrojů BluePrism a AutomationDock měl možnost optimalizovat a automatizovat procesy pro řadu tuzemských i zahraničních společností, zejména v oblasti finančnictví, účetnictví a nákupu.
PROEBIZ pracuje s otevřenými cookies. Umožnují mu zpracovávat data, která jsou pro správný průběh a vyhodnocování nezbytná. O cookies a jejich nastavení se dozvíte VÍCE ZDE